Jak tu žijeme, tvoříme, pracujeme,...

JAK SI TU ŽIJEME, TVOŘÍME, PRACUJEME,...

ANEB AKTUALITY ZE ŽIVOTA ŠKOLY A ŠKOLKY


"V naší škole s úctou k dějinám rosteme" 🇨🇿 Ve výuce o naší vlasti jsme využili hned několikrát umělou inteligenci, která nám pomohla lépe porozumět historickým událostem a souvislostem. Děti si dnes mimo jiné vyzkoušely, jaké to je tvořit nový stát a vygenerovaly si k němu vlastní hymnu. AI je pomocí QR kódu přenesla o 106 let zpět a...

Milí přátelé, víte, jak se jablíčkuje v naší mateřské školce? To si dětičky vezmou: plno, plničko jablíček, cukr, mouku, skořici, hřebíček, čokoládu, šlehačku, pudink.... K tomu škrabky, struhadla, míchadla, roboty, hrnce, vařečky, vidličky, lžíce i nože .A pak už jen všichni společně krájíme, loupeme, strouháme, mícháme, vaříme, dusíme, hněteme,...

To bylo bájo!!! I začátečníci třeťáci bruslili neskutečně dobře a nikomu se z ledu nechtělo. O to víc, když jsme měli celé kluziště jen pro sebe. Moc děkujeme Zimnímu stadionu Choceň!

Den stromů

15.10.2024

Tento týden mají svátek STROMY. Zde je krátké video k nahlédnutí, jak vypadala pondělní prvouka a přírodověda všech dětí v týmech najednou. Páťáci (kapitáni) po celou dobu zapojovali svého přiděleného prvňáčka, druháka, třeťáka i čtvrťáka. Každý měl v týmu své místo a roli. Cílem bylo nejen osvojit si více vědomostí o stromech, ale i rozvíjet tzv....

Hlavní téma u Medvídků: BRAMBORY - stihli jsme s nimi cvičit, tiskat, zahájili pokus s klíčením a udělali bramboráky... Nechyběla pohádka O veliké řepě, nějaká prácička (procvičování seriality) a třeba práce s obrázky (dějová posloupnost)

Nakouknutí do podzimní matematiky, kde se druháčci snaží pochopit nové učivo - sčítání s přechodem desítky a prvňáčci porovnávají čísla.

Jsme Vám moc vděční, že sledujete život naší školy. Vážíme si každého lajku, komentáře, shlédnutí. Děkujeme! Je spousta věcí, které Vám ukázat na ale nedokážeme. A to především radost z individuálních pokroků dětí. Někdy - a to často - je škola prostě i těžká práce, kterou by foťák nejen nedokázal zaznamenat, ale ještě by rušil a dokonce ji marnil....